بازگشت از دورکاری به اداره از رضایت شغلی کاسته است | اخبار اصلاحات

یک نظرسنجی که توسط شرکت «جای خوبی برای کار» برگزار شد، و بیش از ۴۴۰۰ کارمند آمریکایی بالای ۱۸ سال شرکت‌کننده داشت، نشان داد که اجبار به بازگشت به اداره پس از دورکاری دوران همه‌گیری کرونا موجب کاهش بهره‌وری کارکنان و عدم ماندگاری آنها در مشاغل خود شده است. به گزارش العربیه ، این نظرسنجی […]


یک نظرسنجی که توسط شرکت «جای خوبی برای کار» برگزار شد، و بیش از ۴۴۰۰ کارمند آمریکایی بالای ۱۸ سال شرکت‌کننده داشت، نشان داد که اجبار به بازگشت به اداره پس از دورکاری دوران همه‌گیری کرونا موجب کاهش بهره‌وری کارکنان و عدم ماندگاری آنها در مشاغل خود شده است.

به گزارش العربیه ، این نظرسنجی نشان می‌دهد که کارکنان دورکار نسبت به همکاران حضوری خود به طور قابل توجهی نظر مثبت‌تری درباره شغل‌شان دارند. به طور خاص، کارکنان دورکار ۲۷ درصد بیشتر به شغل خود علاقه‌مند هستند، ۲۳ درصد بیشتر محیط کاری سالمی گزارش می‌کنند، ۱۹ درصد بیشتر با دیگران همکاری می‌کنند، و ۱۸ درصد کمتر پشت سر همکاران خود و سیاست‌های اداری غیبت می‌کنند.

شرکت‌کنندگان نظرسنجی از طیف‌های متنوعی بودند، و در میان آنها توزیع جنسیتی متعادل و نقش‌های مختلف، شامل کارکنان ساده تا مدیران اجرایی، وجود داشت. یکی از یافته‌های کلیدی نظرسنجی این است که دورکاری کارکنان رنگین‌پوست را از تعصبات ناخودآگاه دیگران و نیاز به تغییر رفتار خود محافظت می‌کند.


بازگشت از دورکاری به اداره از رضایت شغلی کاسته است

منبع: اصلاحات نیوز
? بازگشت از دورکاری به اداره از رضایت شغلی کاسته است