بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه

به گزارش نذیر کرمان از اهواز، فرزانه صادق مالواجرد در ادامه بازدیدهای خود از پایانه‌های مرزی استان‌های ایلام و خوزستان، شامگاه پنج شنبه یکم شهریور ماه جاری از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد. صادق مالواجرد در این بازدید آخرین وضعیت ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی و نحوه تردد و جابه‌جایی زوار در پایانه مرزی […]



به گزارش نذیر کرمان از اهواز، فرزانه صادق مالواجرد در ادامه بازدیدهای خود از پایانه‌های مرزی استان‌های ایلام و خوزستان، شامگاه پنج شنبه یکم شهریور ماه جاری از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

صادق مالواجرد در این بازدید آخرین وضعیت ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی و نحوه تردد و جابه‌جایی زوار در پایانه مرزی شلمچه را جویا شد.

او همچنین طی گفت‌وگو با مردم و کارکنان پایانه مرزی شلمچه در جریان اقدام های انجام شده و سطح رضایتمندی مردم از خدمات ارایه شده در این گذرگاه مرزی اربعینی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ضمن حضور در یادمان شهدای شلمچه، در محل شهادت پدر خود حضور یافت و یاد شهدای گرانقدر سال های دفاع مقدس را در شلمچه گرامیداشت.

لازم به ذکر است که پیش از این وزیر راه و شهرسازی غروب پنجشنبه در اولین سفر خود به خوزستان، از زیرساخت‌های اربعین و تردد زایران از مرزهای استان بازدید کرد.

صادق‌مالواجرد در بدو ورود خود به خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد و آخرین وضعیت راه‌ها و وضعیت تردد زایران به خصوص در مسیرهای منتهی به مرزهای استان را از نزدیک بررسی کرد.

انتهای پیام/


بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه

منبع: بــرنا
? بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه