بازدید از روند آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم کرمان و راور از سایت ۷۲ هکتاری کوهسار و ۱۰۸ هکتاری شهید شهر کرمان بازدید کرد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان کرمان، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه […]



مدیرکل راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم کرمان و راور از سایت ۷۲ هکتاری کوهسار و ۱۰۸ هکتاری شهید شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان کرمان، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه شهباز حسن‌پور نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و هیئت همراه از روند آماده‌سازی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان بازدید کردند.

در این بازدید رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: برای تسریع در حصول نتیجه در طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت باید تمامی مدیران اجرایی مربوطه در کنار هم و دست‌دردست هم تلاش کنند و نمایندگان مجلس نیز پشتیبان و حامی مدیران استان باشند.

در این بازدید که از سایت ۷۲ هکتاری کوهسار و ۱۰۸ هکتاری شهید شهر کرمان صورت گرفت؛ به بررسی مسائل و مشکلات این سایت‌ها به‌صورت میدانی پرداخته و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای خبر/ طهماسبی


بازدید از روند آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان

منبع:آرمـان
? بازدید از روند آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان