ایجاد فضای مثبت اجتماعی با همراهی دولت | اخبار سیاسی

به‌مناسبت هفته دولت، فرمانده سپاه ثارالله استان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، از تلاش‌های دولتمردان تقدیر کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، صبح امروز محمدمهدی فداکار در دیدار با محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله […]



به‌مناسبت هفته دولت، فرمانده سپاه ثارالله استان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، از تلاش‌های دولتمردان تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، صبح امروز محمدمهدی فداکار در دیدار با محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از معاونانش در این نهاد که به‌مناسبت هفته دولت انجام شده بود، این ایام را فرصتی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم دانست و عنوان کرد: ‌همه نهادهای نظامی به نسبت ظرفیت‌های خودشان در موقعیت‌های حساس و بحرانی به دولت کمک می‌کنند.

وی به همراهی بسیج سازندگی و سپاه ثارالله در طرح‌های آب‌رسانی و احداث سیل‌بند اشاره کرد و گفت: دولت محوریت کار را دارد، اما همه نهادهای نظامی و انتظامی در تعامل و همراهی با فعالیت‌های دولت هستند.

استاندار کرمان به دستاوردهای دولت شهید آیت‌الله رئیسی اشاره و عنوان کرد: تصمیمات مهمی در ابتدای دولت گرفته شد، حذف ارز ترجیحی اقدام بسیار موثری بود، نرخ بیکاری به‌طور میانگین سه درصد در کشور کاهش یافت و یک رقمی شد.

فداکار تصریح کرد: تعهد اشتغال استان کرمان به‌صورت کامل محقق شد و همه آن‌ها قابل رصد هستند، در حوزه مسکن نیز واگذاری زمین به شهروندان با دیدگاه ایجاد سرمایه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن زمین‌هایی آماده واگذاری داریم و مشکل کمبود زمین در شهر کرمان نیز به‌زودی برطرف می‌شود.

استاندار کرمان به خدمات رایگان درمان ناباروری در حوزه جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور متوقف شده و کرمان تنها استانی است که نرخ رشد جمعیتی آن مثبت شده است. 

فعالیت‌های دولت سیزدهم، جهادی و مخلصانه بود

سردار محمدعلی نظری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی گفت: دوره کوتاه و سه ساله دولت سیزدهم، جهادی و مخلصانه گذشت و با شور و نشاط، کار و تلاش همراه بود و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: استان کرمان هم به همین شکل پیش رفت و شاهد موفقیت‌ در حوزه‌های مختلف بودیم، نرخ بیکاری استان کرمان از ۱۱/۴ درصد به ۷/۴ درصد رسید و تولید ملی استان از ۳/۱ درصد به چهار درصد افزایش یافت.

وی تعامل و همراهی دولت و سپاه در مباحث امنیتی را یادآور شد و تصریح کرد: امنیت سرمایه‌گذاری استان کرمان ۲۰ پله جهش داشته و به رتبه چهار کشور رسیده است.

نظری، الحاق زمین به شهرهای استان کرمان را کار بی‌سابقه‌ای دانست که در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: فعالیت معادن غنی در جنوب کرمان هم اقدام موثری است که آغاز شده و شاهد رونق در این منطقه خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ دوم تا هشتم شهریورماه به یاد و خاطره شهیدان «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


ایجاد فضای مثبت اجتماعی با همراهی دولت

منبع:آرمـان
? ایجاد فضای مثبت اجتماعی با همراهی دولت