اگر جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد ثابتی را وزیر کشور می‌کرد | اخبار اصلاحات

غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: به نظرم باید اعتمادمان به آقای پزشکیان را حفظ کنیم؛ ایشان هم گفته صبر کنید. باید کابینه کارش را شروع کند تا ببینیم که چند مرده حلاج‌اند، بعد قضاوت کنیم. امیدوارم که آقای پزشکیان به همه‌ی شعار‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده و گفته که گردنم […]


غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید:

به نظرم باید اعتمادمان به آقای پزشکیان را حفظ کنیم؛ ایشان هم گفته صبر کنید. باید کابینه کارش را شروع کند تا ببینیم که چند مرده حلاج‌اند، بعد قضاوت کنیم. امیدوارم که آقای پزشکیان به همه‌ی شعار‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده و گفته که گردنم را گرو می‌گذارم، عملی کند.
ما برخی از وزرا را قبول نداریم، اما امیدواریم خط و مشی‌شان عوض شده و تحولی در آن‌ها ایجاد شده باشد و فهمیده باشند که راه و رسم اداره کشور و رضایت مردم چیست، و به همان راه عمل کنند.
در ظاهر برخی از افراد به نظر می‌آید که متناسب با اهداف دکتر پزشکیان نباشد، اما امیدوارم ایشان محاسباتی کرده باشد، شاید قول و قرار‌هایی را با برخی از مراکز گذاشته باشد تا بتواند از این‌ها در جهت برآورده شدن اهداف و قول‌هایی که به مردم داده، استفاده کند.
شاید یکی از دلائل اصلی این باشد که دکتر ظریف فکر کرده تیر‌هایی که برخی رقبا به طرف ایشان روانه می‌کنند، خدای نکرده به آقای پزشکیان اصابت کند. ولی به نظرم آقای ظریف همچنان از نزدیک یا دور، همراه و همفکر آقای پزشکیان است. بعید می‌دانم که ایشان فاصله معناداری با اهداف و فعالیت‌های آقای پزشکیان پیدا کند.
رض کنید ما به این‌که وزیر کشور آدم سیاسی نیست و سابقه کار سیاسی ندارد، اشکال داریم؛ شاید آقای پزشکیان ملاحظاتی دارد که ما از آن خبر نداریم، ولی فکر می‌کنم اگر آقای جلیلی رئیس جمهور بود آقای ثابتی را برای وزارت کشور می‌گذاشت. همین هواداران و مردم فکر کنند آن زمان منتظر چه برخورد‌هایی بودند و چه کسانی در رابطه با مسائل کشور تصمیم‌گیر می‌شدند. یا درباره بقیه وزارتخانه‌ها هم همین طور است.

/جماران

 


اگر جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد ثابتی را وزیر کشور می‌کرد

منبع: اصلاحات نیوز
? اگر جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد ثابتی را وزیر کشور می‌کرد