او کاملا تغییر کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، اسطوره و ستاره سابق لیورپول گری مک‌الیستر به تمجید از فرم بازیکن جوان کانر بردلی پرداخت. الیستر در خصوص ستاره ۲۱ ساله گفت: ما در تمرینات با او صحبت کردیم. او کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. بردلی رو به جلو حرکت می‌کند و عضلات جدیدی پیدا کرده که قوی […]



به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، اسطوره و ستاره سابق لیورپول گری مک‌الیستر به تمجید از فرم بازیکن جوان کانر بردلی پرداخت. الیستر در خصوص ستاره ۲۱ ساله گفت: ما در تمرینات با او صحبت کردیم. او کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. بردلی رو به جلو حرکت می‌کند و عضلات جدیدی پیدا کرده که قوی و سریع هستند.  

بردلی هم چندی پیش در مصاحبه‌ای در خصوص خود گفته بود: به نظرم طبیعی است که هر چه بزرگتر شوید قدرت بیشتری پیدا کنید اما باید خودتان هم روی آن کار کنید. من در مدت تعطیلات به باشگاه می‌روم و ریکاوری می‌کنم. اکنون احساس خیلی خوبی نسبت به خودم دارم.

ستاره ۲۱ ساله در تور پیش فصل توانست در هر سه بازی برای تیمش در ترکیب اصلی به میدان برود اما با توجه به بازگشت آرنولد به تیم بعید به نظر می‌رسد که در اولین بازی فصل در ترکیب قرار بگیرد.

انتهای پیام/


او کاملا تغییر کرده است

منبع: بــرنا
? او کاملا تغییر کرده است