انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است

امیر جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرتیپ دوم ستاد عباس ملکی‌زاده صبح امروز در همایش تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی و اخلاقی فرماندهان شهید، سپهبد شهید محمد‌ولی قرنی و سپهبد شهید علی صیادشیرازی و یادواره شهیدان عباس دوران […]



امیر جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرتیپ دوم ستاد عباس ملکی‌زاده صبح امروز در همایش تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی و اخلاقی فرماندهان شهید، سپهبد شهید محمد‌ولی قرنی و سپهبد شهید علی صیادشیرازی و یادواره شهیدان عباس دوران و عباس بابایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا گفت: امروز همه ما جمع شده‌ایم تا از شهدا یاد کنیم.

 
امیر جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: شهیدان این بزرگواران مانند حضرت موسی علیه‌السلام در دامان فرعون بودند اما حاصل کار این عزیزان را دیدید؛ شهید قرنی دو بار در دوران ستم‌شاهی علیه شاه کودتا می‌کند، وی با اینکه نظامی بود اما در جمع انقلابیون شرکت می‌کند و از ارتش اخراجش می‌کنند.
 
وی بیان کرد: شهید صیاد‌شیرازی در همه عملیات‌ها حضور دارد، در عملیات مرصاد که پنجم مردادماه سالروز این عملیات است، با تیزپروازان هوانیروز و تعداد آرپی‌جی‌زن با موتور، منافقین را می‌بیند به چه روزی رساند.
 
ملکی‌زاده افزود: شهید دوران ۱۲۰ ماموریت برون‌مرزی داشته، پنج ناوچه عراق را منهدم کرد و با هواپیما به سالن اجلاس عراق می‌زند. شهید بابایی ۳ هزار ساعت پرواز داشته است. وی فرمانده پایگاه هشتم شکاری بود و در زمان شهادت معاون عملیات نیروی هوایی بوده است و اصلاً نباید پرواز می‌کرد اما این‌ کار را برای کشور انجام داد.
 
امیر جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش ابراز کرد: ما شهدای زیادی را در نیروی هوایی قهرمان تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم، در جمع شهدا نیروی هوایی، ۲۱۵ نفر از آنان، شهیدان خلبان بوده‌اند که ۹ نفرشان از استان کرمان بوده‌اند. در کلیه عملیات‌ها پشتیبانی با نیروی هوایی بوده است.
 
وی اظهار کرد: کارکنان و نیروهای، نیروی هوایی حسینی و عاشورایی کار کردند و ماندگار شدند. اولین نقطه اتصال شهدا ما، به شهدا کربلا است؛ چراکه انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است. اخلاصی که در وجود شهدای ما بود که آنان ماندگار شدند.
 
ملکی‌زاده تصریح کرد: ولایت در کشور ما یک شاخص است و هر فردی پشت سر ولایت باشد، راهش را گم نمی‌کند و شهدا ولایت‌مداری داشتند، شهدا ما قبل از اینکه علم بیاموزند، عالم بودند چراکه هدفشان بسیار عظیم بود چرا که هدفشان را از امام راحل گرفته بودند.
 
امیر جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: شهدای ما ذوب در خدا، ولایت و مردم بودند و به‌همین دلیل به دریا پیوستند و ماندگار شدند و به مقام هجرت رسیدند. مقام شهید بالاترین مقام و کمال انسانیت است.
 
وی خاطرنشان کرد: مقام شهید و شهادت، مقام یافتن است. شهدا چون راهشان، راه امام حسین علیه‌السلام بود و در خط ولایت بودند، ماندگار شدند و خانواده شهدا را نباید فراموش کنیم.
 
انتهای خبر/م 


انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است

منبع:آرمـان
? انقلاب ما ادامه انقلاب کربلا است