انتقال حساب شرکت‌های بزرگ در کرمان الزامی است

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: گردش حساب‌ شرکت‌های بزرگ در داخل استان رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌کند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی ساطمان صمت کرمان؛ مهدی حسینی‌نژاد در جلسه کارگروه ارتباط موثر صنایع بزرگ با صنایع کوچک و متوسط که درمحل […]



مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: گردش حساب‌ شرکت‌های بزرگ در داخل استان رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی ساطمان صمت کرمان؛ مهدی حسینی‌نژاد در جلسه کارگروه ارتباط موثر صنایع بزرگ با صنایع کوچک و متوسط که درمحل مجتمع مس سرچشمه برگزارشد، بیان کرد: بحث اکتشافی در کشور اصلا اتفاق نیفتاده و به شدت به آن نیاز داریم.

وی افزود: باید با کمک شرکت‌های بزرگ‌معدنی و مس بتوانیم‌ بحث اکتشافات را جلو ببریم و حمايت از بنگاه‌های كوچک و متوسط باید يكی از اولويت‌ها در برنامه‌های توسعه اقتصادی استان است.

مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت شمال کرمان ادامه داد: صنایع كوچک و متوسط در ايجاد اشتغال، و فراهم كردن بستر مناسب براي توسعه اقتصادی استان نقش مهمي دارند و خلاقيت بيشتری در آنها صورت می‌پذيرد و عامل اشتغال بخش زیادی ازجامعه هستند و نيروی كار ماهر در واحدهای کوچک و متوسط آموزش لازم را کسب می‌کنند.

 حسینی‌نژاد افزود: کارگروه ارتباط موثر صنایع بزرگ با صنایع کوچک و متوسط ازسال ۱۴۰۲ به‌صورت جدی در استان کرمان شکل گرفته و به نوعی حمایت صنایع بزرگ از صنایع کوچک ومتوسط استان است.

وی ادامه داد: درهمین راستا جلسات کارگروه به‌صورت منظم و مستمر برگزار و مصوبات آن اجرائی می‌شود، صنایع کوچک و متوسط به‌دلیل کمبود نقدینگی عدم بازاریابی و نداشتن بازار مناسب همواره دچار مشکل بوده‌اند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان تصریح کرد: توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان وبگاهی را طراحی شده که واحدهای صنعتی کوچک و متوسط محصولات و تولیدات خود را درآن بارگذاری و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان نیازهای خود را دراین سامانه بارگزاری و براساس آن نیازسنجی واحد بزرگ و کوچک ‌را بهم وصل می‌کند.

رئیس سازمان صمت در پایان خاطر نشان کرد: به همت این کارگروه من‌بعد شرکت‌های کوچک دغدغه بازار را ندارند، مشکل عمده صنایع کوچک همواره عدم بازارمناسب بوده اما اگر صنایع بزرگ بازار را برای صنایع کوچک ایجاد کنند بدون شک صنایع کوچک هم فعال شده و رونق بیشتری دراین واحدها ایجادمی شود.

انتهای خبر/ طهماسبی
 


انتقال حساب شرکت‌های بزرگ در کرمان الزامی است

منبع:آرمـان
? انتقال حساب شرکت‌های بزرگ در کرمان الزامی است