انتقاد یک مسئول از برگزاری جلسات اداری در وقت نماز | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان گفت: در کشور ما نباید هیچ مسئولی به خود اجازه دهد که در موقع نماز اول وقت جلسه و همایش برگزار کند و این موضوع نامهربانی با نماز است. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نمازخانه بین‌راهی در محورهای […]



نذیر کرمان/کرمان دبیر شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان گفت: در کشور ما نباید هیچ مسئولی به خود اجازه دهد که در موقع نماز اول وقت جلسه و همایش برگزار کند و این موضوع نامهربانی با نماز است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نمازخانه بین‌راهی در محورهای مواصلاتی رفسنجان- کرمان، رفسنجان- یزد و رفسنجان- سرچشمه وجود دارد که امکانات اقامه نماز را دارند. ضمن این‌که سرکشی از این نمازخانه‌ها مرتب دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شورای اقامه نماز شهرستان، عنوان کرد: دو مسابقه قرآنی بین کارکنان ادارات و عموم مردم برگزار کردیم که مسابقه از کتاب «راه و رسم بندگی» از آقای قرائتی و کتاب «ترویج نماز در سیره معصومین» که گفتارهایی از امام سجاد(علیه السلام) درباره نماز است که مسابقه کتاب آقای قرائتی را برای کارکنان ادارات و کتاب دیگر را برای عموم در نظر گرفته‌ایم کهو در حال انجام است و ۱۰۰۰ جلد از این کتاب‌ها رایگان توزیع شده است.

وی افزود: برگزاری نشست‌هایی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها، جلساتی با آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی اقامه نماز در مدارس در سال تحصیلی جدید، اقامه نمازهای ظهر عاشورا و روز اربعین در رفسنجان از دیگر فعالیت‌های شورای اقامه نماز شهرستان است.

دبیر شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان یادآور شد: یکی دیگر از اقدامت خوبی که در پارک‌ها در ایام تابستان صورت گرفت، اقامه نماز جماعت بود که به ویژه در پارک جوان همه‌روزه نماز جماعت برپا شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

حسینی همچنین با انتقاد از برگزاری برخی نشست‌ها و جلسات در وقت نماز، گفت: همه بزرگان دین ما از نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) سفارش به اقامه نماز اول وقت داشته‌اند و در کشور ما نباید هیچ مسئولی به خود اجازه دهد که در موقع نماز اول وقت جلسه و همایش برگزار کند و این موضوع نامهربانی با نماز است.

انتهای پیام


انتقاد یک مسئول از برگزاری جلسات اداری در وقت نماز

منبع: ایـسنا
? انتقاد یک مسئول از برگزاری جلسات اداری در وقت نماز