امیدوارم نتیجه زحماتم را در المپیک پاریس ببینم

آرین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به اهمیت شرایط روحی پیش از المپیک پاریس اظهار داشت: همینکه در مراسم بدرقه ملی پوشان پیش از المپیک پاریس، مادرم در کنارم بود یک روحیه مضاعف برای من به شمار می‌رود و از وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک بابت برگزاری این […]



آرین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به اهمیت شرایط روحی پیش از المپیک پاریس اظهار داشت: همینکه در مراسم بدرقه ملی پوشان پیش از المپیک پاریس، مادرم در کنارم بود یک روحیه مضاعف برای من به شمار می‌رود و از وزیر ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

وی افزود: برای موفقیت در رویداد بزرگی مثل المپیک چند فاکتور مثل مسائل روحی و روانی، وضعیت بدنی و شرایط فنی لازم است، اما باید در روز مسابقه روی فرم باشم که بتوانم تمام توانایی‌های خود را نشان دهم. امیدوارم شرایط همانطوری پیش برود که من میخواهم تا بتوانم در پاریس نتیجه زحماتم را ببینم.

المپین وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم تکواندو درخصوص رقیبان خود گفت: طبیعی است همانقدری که من از آنها شناخت دارم، رقیبانم هم من را آنالیز کرده اند. تقریبا همه سبک مبارزه هم را میدانیم و مهم این است که چه کسی در روز مسابقه در شرایط بهتری قرار دارد.

سلیمی در واکنش به اینکه آیا برای خود شانس مدال قائل است، خاطرنشان کرد: من برای هر چهار نماینده تکواندوی ایران شانس مدال قائل هستم، اما پیشبینی کردن کار درستی نیست. المپیک میدان بهترین‌ها است و همه برای مدال می‌آیند و امیدوارم حاص تلاش مدیران فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان منجر به موفقیت در پاریس شود.

انتهای پیام/


امیدوارم نتیجه زحماتم را در المپیک پاریس ببینم

منبع: بــرنا
? امیدوارم نتیجه زحماتم را در المپیک پاریس ببینم