امسال حدود ۳۰۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمان می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:در دولت شهید آیت الله رئیسی، جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق آزمون اتفاق افتاد و امسال حدود ۳۰۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمان می‌شوند. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از ایسنا، رضا رضایی ۲۴ مرداد ماه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد […]


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:در دولت شهید آیت الله رئیسی، جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق آزمون اتفاق افتاد و امسال حدود ۳۰۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمان می‌شوند.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از ایسنا، رضا رضایی ۲۴ مرداد ماه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار در این مجموعه حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری ایسنا در همراهی و اطلاع رسانی اخبار آموزش و پروش خاطرنشان کرد: قریب به ۶۰۰۰ مدرسه و ۷۵۰ هزار دانش آموز در استان کرمان داریم.

وی با اشاره به لزوم اطلاع مردم از فعالیت‌های متعدد حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش همکاران و برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش همکاری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با بیان اینکه نحوه جذب نیرو در گذشته به نحوی بود که عدالت اجرا نمی‌شد، گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی، جذب از طریق آزمون اتفاق افتاد و دو سال قبل ۵۲۰۰ نیرو جذب کردیم و امسال قریب به ۳۰۰۰ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته یک نفر خارج از سیستم آزمون، جذب آموزش و پرورش نشده؛ افزود: کار بزرگی که صورت گرفت، جذب از مرکز استان بود و سال گذشته برای نخستین بار به نواحی یک و دو سهمیه دادیم و قریب به ۹۰ نفر برای هر ناحیه از بین فارغ‌التحصیلان کرمان سهمیه داده شد.

رضایی با اشاره به اینکه در ماده ۲۸ در سال جاری ۱۰ هزار نیرو را گزینش کردیم، بیان کرد: زیربنای توسعه، نیروی انسانی است و بنای اصلی این امر، آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشگامی این اداره در زمینه تجاری سازی و مولدسازی در سطح کشور اظهار کرد: سالن اجتماعات ۱۱۰۰ نفری در حال ساخت داریم که بزرگترین سالن آموزش و پرورش کشور است.

وی با اشاره به اینکه اردوگاه شهید سلیمانی در مرحله پایانی کار ماده ۲۳ است، افزود: این اردوگاه برای ۱۰۰۰ نفر اسکان شبانه و با فضا‌های مختلف طراحی شده و تنها فضای مسجد آن ۱۱۰۰ متر خواهد بود.

رضایی بیان کرد: طراحی اردوگاه تمام شده و ۱۵ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی نفت دریافت شده و به زودی کار حصارکشی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و فرهنگی در سطح استان در سه سال اخیر گفت: نشاط خوبی در استان ایجاد شد و در روز‌های اخیر مسابقات قرآن، عترت و نماز کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور را در کرمان داشتیم.

وی همچنین بیان کرد: ۹۰ پایگاه مطالعاتی در استان برای مطالعه دانش آموزان فعال بود و سال قبل برای نخستین بار ۶ رتبه تک رقمی در کنکور داشتیم و امیدواریم امسال این افتخار تکرار شود.

رضایی با اشاره به افزایش فضا‌های ورزشی مدارس در طرح شهید سلیمانی بیان کرد: قریب به ۸۰ زمین چمن مصنوعی در سه سال گذشته در استان کرمان افتتاح شد.

وی در پایان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان سال گذشته در شاخص‌های اختصاصی، رتبه اول کشور و در شاخص‌های عمومی رتبه دوم را کسب کرد که در تاریخ ۱۱۰ ساله آموزش و پرورش استان بی سابقه است.


امسال حدود ۳۰۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمان می‌شوند

منبع: تــابناک
? امسال حدود ۳۰۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمان می‌شوند