امسال تولیدات خبری و رسانه ای در پیاده روی اربعین افزایش می یابد | خبر کرمان

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش گفت: اعضای این موکب تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات خبری و رسانه‌ای بیشتری در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کربلا داشته باشند. به گزارش نذیر کرمان، یونس فتحی، شامگاه جمعه در جمع اعضای این موکب اظهار داشت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از سال […]



مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش گفت: اعضای این موکب تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات خبری و رسانه‌ای بیشتری در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کربلا داشته باشند.

به گزارش نذیر کرمان، یونس فتحی، شامگاه جمعه در جمع اعضای این موکب اظهار داشت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از سال ۱۴۰۲ فعالیت رسمی خود را در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی آغاز کرد.

وی از تدوین و انتشار دو کتاب سه زبانه در شمارگان ۶۰ هزار نسخه توسط موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش خبر داد و بیان کرد: کتاب چهل حدیث نورانی از حضرت سیدالشهدا علیه السلام به‌شکل جیبی و کم‌حجم و کتاب همایش جهانی اربعین به در قطع پالتویی را منتشر کرده‌ایم که در مرزهای شرقی و موکب‌های ایرانی و عراقی در کربلای معلی توزیع می‌شود.

فتحی، از حضور خبرنگاران، مستندسازان، فعالان فرهنگی و مترجمان در موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف ازجمله مستندسازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سایت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی از مواکب، فرهنگی و اجتماعی در موکب عطش ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان خاستگاه مواکب است، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و سفر اربعین میراث سردار حاج‌قاسم سلیمانی است.

مسؤول موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش افزود: اعضای موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات بیشتری در حوزه خبری و رسانه‌ای اربعین امسال داشته باشیم.

کد خبر ۶۱۹۷۷۱۱


امسال تولیدات خبری و رسانه ای در پیاده روی اربعین افزایش می یابد

منبع: مــهر
? امسال تولیدات خبری و رسانه ای در پیاده روی اربعین افزایش می یابد