امام جمعه کرمان خطاب به دولتمردان: کار مردم را کار خود بدانید | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خطاب به دولتمردان گفت: کار مردم را باید کار خودمان بدانیم و همه همت خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرید. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز هفتم شهریورماه در شورای اداری و آdین بیست و ششمین جشنواره شهید […]



نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خطاب به دولتمردان گفت: کار مردم را باید کار خودمان بدانیم و همه همت خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار گیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز هفتم شهریورماه در شورای اداری و آdین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به روحیه و رویه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه، عملیاتی شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند و هر سال در سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار از دولتمردان خدمتگزار تجلیل می شود.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، تجلی وفاق ملی بین مجلس شورای اسلامی و دولت در انتخاب کابینه دولت به نمایش گذاشته شد.

وی با یادآوری خدمات شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: در خدمت مردم بودن و برای مردم کار کردن و جلب رضایت مردم در هر دوران و زمانی پسندیده است و دیده می‌شود.

به گفته علیدادی سلیمانی، نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به جریان ماندگار و تاریخی تبدیل شد و دولتش به عنوان مسئول خدوم و خدمت رسان در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: خدمت به مردم و تواضع در مقابل مردم و استفاده از فرصت برای عبادت خدمت‌رسانی نکات مهمی در مکاتب دینی ماست.

به اعتقاد وی، ممکن است در خدمت رسانی از سایرین جلوتر باشید اما در رده بندی‌ها قرار نگیرید، دلگیر نشوید خداوند شاهد اعمال ماست.

انتهای پیام


امام جمعه کرمان خطاب به دولتمردان: کار مردم را کار خود بدانید

منبع: ایـسنا
? امام جمعه کرمان خطاب به دولتمردان: کار مردم را کار خود بدانید