امام جمعه قم: فهرست وزرای دولت چهاردهم به مولفه وفاق ملی نزدیک است | اخبار اصلاحات

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز، ۲۶ مردادماه که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام همپای بحث هجرت بحث مقاومت را مطرح کرده است گاهی ستمگران برای تصاحب سرزمین مسلمانان آن‌ها را آزار می‌دهند. این فاجعه در عصر ما در سرزمین‌های اشغال توسط صهیونیستهای غاصب و با حمایت دولت‌های متجاوز اتفاق […]


آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز، ۲۶ مردادماه که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام همپای بحث هجرت بحث مقاومت را مطرح کرده است گاهی ستمگران برای تصاحب سرزمین مسلمانان آن‌ها را آزار می‌دهند. این فاجعه در عصر ما در سرزمین‌های اشغال توسط صهیونیستهای غاصب و با حمایت دولت‌های متجاوز اتفاق افتاد، اینجا حکم اسلام مهاجرت نیست بلکه مقاومت و بیرون راندن متجاوزین است.

امام جمعه قم ارائه فهرست وزاری پیشنهادی دولت چهاردهم را مورد توجه قرار داد و گفت: از ترکیب اسامی می‌توان چنین نتیجه گرفت رئیس جمهور تلاش کرده به توصیف دولت وفاق نزدیک شود و اکنون نوبت مجلس است که با تطبیق شاخص‌های رهبری که برای میدان داران عرصه خدمت مشخص کردند تکلیف تشکیل دولت را سریعا روشن کنند.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) در پایان گفت: ورزشکاران کشور از جهات مختلفی خوش درخشیدند به ویژه اینکه که کاروان ما با نام خادم الرضا شهید آیت‌الله رئیسی مزین بود و مدیون توجه و برنامه‌ریزی دولت سیزدهم بود.


امام جمعه قم: فهرست وزرای دولت چهاردهم به مولفه وفاق ملی نزدیک است

منبع: اصلاحات نیوز
? امام جمعه قم: فهرست وزرای دولت چهاردهم به مولفه وفاق ملی نزدیک است