امام جمعه رفسنجان:در مدیریت برق به مردم آسیب رساندند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک می‌گویم و امیدوارم با جهاد علمی بتوانند به آنچه جامعه و کشور نیاز دارد دست پیدا کنند تا از نظر علمی دستمان سوی دیگری دراز […]


به گزارش نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک می‌گویم و امیدوارم با جهاد علمی بتوانند به آنچه جامعه و کشور نیاز دارد دست پیدا کنند تا از نظر علمی دستمان سوی دیگری دراز نباشد.

امام جمعه رفسنجان ایراد کرد: هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم و به ارواح طیبه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، خدمت، امنیت و همه شهدایی ک در راستای امنیت ایران اسلامی، خصوصا سردار سلیمانی درود، سلام و صلوات میفرستیم و برای ایثارگران و جانبازان آرزوی سلامتی و عافیت داریم.

عسکری از جنگ ایران و عراق بعنوان طولانی‌ترین جنگ در ٢٠٠ سال اخیر یاد کرد و اذعان کرد: در این جنگ که حتی طولانی تر از جنگ‌های جهانی اول و دوم بود یک وجب از خاک ایران اسلامی در تصرف دشمن قرار نگرفت.

وی ادامه داد: خداراشاکر و سپاسگزارم که منت هیچ کشور و ابرقدرتی در جنگ بر گردن ما نیست و ملت ایران با استعانت از خداوند و خودباوری روی پای خود ایستادند و از هیچ مستشار خارجی کمک نگرفتند. 

خطیب جمعه رفسنجان تاکید داشت: در صنایع دفاعی به خودکفایی رسیدیم خودکفایی مساوی با کاهش تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی است.

عسکری درمورد وضعیت قطعی برق و اتفاقاتی که در طول ٣ ۴ ماه اخیر افتاد، مطرح کرد: مطالبی در نمازجمعه مطرح نکردم اما با مسئولان شهری و استانی درمیان گذاشتم، آقایان قول دادند طی دو سه روز آینده مشکل حل شود.

وی تذکر داد: بدانند بد مدیریت کردند، بدانند به مردم شمال و جنوب استان آسیب رساندند و محصول مردم را خراب کردند، بدانند به چاه‌های آب کشاورزی و موتور پمپ‌ها آسیب رساندند و بدانند به وسایل منزل مردم آسیب رساندند، باید بدانند که بد مدیریت کردند! 

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: باید جوابگوی مردم در دنیا و آخرت باشند. مدیریت برق باید برعهده استان باشد نه مسئولان کشوری. بنده تقاضا دارم ک از الان به فکر سال آینده باشند و این برنامه تکرار نشود.

انتهای پیام/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>در مدیریت برق به مردم آسیب رساندند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?امام جمعه رفسنجان:در مدیریت برق به مردم آسیب رساندند : اخبار استان کرمان – رفسنجان