افزودن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در کرمان | اخبار استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با همکاری شهرداری، ۲۱۰۰ مترمربع فضای مفید برای ورزش کشتی استان کرمان فراهم شده است. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی […]




مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با همکاری شهرداری، ۲۱۰۰ مترمربع فضای مفید برای ورزش کشتی استان کرمان فراهم شده است.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» میثم پاریزی، صبح یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی ۵۴۴ برنامه در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده و با حضور وبیناری مقام عالی وزارت ۱۵ پروژه در استان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همکاری شهرداری، ۲۱۰۰ مترمربع فضای مفید برای ورزش کشتی استان کرمان اضافه شده که بعد از تهران به‌عنوان استان برتر در اردوگاه ورزش کشتی خواهیم بود.

پاریزی گفت: برای توسعه متوازن مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کرمان نیز کارهای خوبی انجام شده و آرزوی آن‌ها در داشتن یک چمن مصنوعی و استاندارد برآورده و زیرساخت‌های خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: در سفر شهید رئیسی به استان کرمان، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان لحاظ شد که بسیاری از پروژه‌ها ساماندهی شده و قابل افتتاح هستند.

منبع: مهر
انتهای خبر/بارانی


افزودن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? افزودن ۲۱۰۰ مترمربع فضای ورزشی در کرمان