‌افزایش مجوز ساخت بیمارستان شهید سلیمانی کرمان به ۱۰۰۰ تخت

رئیس علوم پزشکی کرمان از افزایش مجوز ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید سلیمانی در کرمان به هزار تخت خبر داد و گفت: این بیمارستان در ۱۲ طبقه احداث می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی احمدی‌نژاد، صبح امروز در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان کرمان با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین […]

رئیس علوم پزشکی کرمان از افزایش مجوز ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید سلیمانی در کرمان به هزار تخت خبر داد و گفت: این بیمارستان در ۱۲ طبقه احداث می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی احمدی‌نژاد، صبح امروز در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان کرمان با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: این حرکت جهادی و انقلابی باید تداوم داشته باشد تا به ظهور حضرت مهدی (عج) برسیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی در استان کرمان در حوزه بهداشت و درمان انجام شد که نیاز است به مردم اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی شود، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی برای بهبود شرایط دارند، چرا که با مردم در تماس هستند و این مشکلات را بهتر می‌بینند و پیگیری می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با بیان اینکه باید بدانیم که همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و همه باید برای پیشرفت و اعتلای کشور تلاش کنیم، افزود: متاسفانه زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با وجود اینکه جزو دانشگاه‌های تیپ یک است و از طرف دیگر کرمان هم یک استان خاص و حادثه‌خیز است اما زیرساخت مناسبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در کرمان تقریباً امکانات به‌روز تمام حوادث طبیعی وجود دارد و باید زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان تقویت شود، بیان کرد: بودجه دانشگاه علوم پزشکی بسیار پایین است و در حوزه نیروی انسانی نیز کمبود داریم.

احمدی‌نژاد، با بیان اینکه متاسفانه کمبود آمبولانس داریم در حالی که کرمان یک استان غنی در حوزه‌های مختلف معدنی است و این عقب‌ماندگی شایسته کرمان نیست، گفت: افزایش داروخانه‌ها اقدام بسیار خوبی بود که امروز دیگر مانند گذشته شاهد به صف ایستادن مردم برای تحویل دارو نیستیم و تامین دارو در هر محله‌ای به راحتی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان هزار تختخوابی شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان احداث می‌شود، افزود: این بیمارستان در فاز اول ۷۰۰ تخخوابی است و در فازهای بعدی به هزار تخت ارتقا پیدا می‌کند؛ اسکلت ساختمان آن در حال احداث است که در حدود ۱۲ طبقه احداث می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با بیان اینکه در شهربابک نیز یک بیمارستان با مشارکت شرکت مس در حال احداث است که نیازهای درمانی مردم در این منطقه را برطرف می‌کند، ادامه داد: از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی در این دوره کاهش بسیار زیاد مرگ و میر نوزادان است.

انتهای پیام/۵۱۱/




‌افزایش مجوز ساخت بیمارستان شهید سلیمانی کرمان به ۱۰۰۰ تخت

منبع: تسنــیم
? ‌افزایش مجوز ساخت بیمارستان شهید سلیمانی کرمان به ۱۰۰۰ تخت