افزایش قبوض انرژی در انگلیس همزمان با بالا رفتن قیمت گاز | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، این پیش‌بینی شرکت مشاوره «کورن وال»، خبر بدی برای مصرف‌کنندگان انرژی انگلیس است که با بحران هزینه زندگی و سطوح بالای بدهی انرژی، دست و پنجه نرم می‌کنند. طبق گزارش «کورن وال»، تعرفه معمول از اول اکتبر، ۹ درصد افزایش خواهد یافت و به ۱۷۱۴ پوند (۲۲۲۱ دلار) […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، این پیش‌بینی شرکت مشاوره «کورن وال»، خبر بدی برای مصرف‌کنندگان انرژی انگلیس است که با بحران هزینه زندگی و سطوح بالای بدهی انرژی، دست و پنجه نرم می‌کنند.

طبق گزارش «کورن وال»، تعرفه معمول از اول اکتبر، ۹ درصد افزایش خواهد یافت و به ۱۷۱۴ پوند (۲۲۲۱ دلار) خواهد رسید. این شرکت، افزایش بیشتر تعرفه را از سال آینده پیش‌بینی می‌کند. رگولاتور انرژی انگلیس (Ofgem)، جمعه گذشته، سقف قیمت جدیدی برای انرژی اعلام کرد که قبض سالانه برای یک خانوار معمولی است.

بهای معاملات گاز اروپا، از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون، بیش از ۲۰ درصد رشد کرده است. معامله‌گران از این واهمه دارند که عرضه گاز ممکن است به دلیل جنگ در اوکراین و ریسک تشدید منازعه ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، محدود شود.

کِرِگ لوری، مشاور اصلی «کورن وال»، اظهار کرد: پیامد طولانی بحران انرژی، بسیاری از ما را در معرض بازاری قرار داده که بسیار نوسانی است و به سرعت به اخبار بد پیرامون عرضه واکنش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با محروم شدن صدها هزار مستمری‌بگیر از برنامه یارانه معروف به «پرداخت سوخت زمستانی»، اوضاع برای مصرف‌کنندگان انگلیسی بسیار بدتر خواهد شد.


افزایش قبوض انرژی در انگلیس همزمان با بالا رفتن قیمت گاز

منبع: اصلاحات نیوز
? افزایش قبوض انرژی در انگلیس همزمان با بالا رفتن قیمت گاز