افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۸درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعدازظهر ضمن […]



کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۸درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا پایان هفته طی ساعات بعدازظهر ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مناطق جنوبی و غربی استان بارش رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی این مدت وزش باد و گرد و خاک را در سطح استان داریم، افزود: در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک در این مناطق داریم.

وی بیان کرد: باتوجه‌به وزش باد و گرد و خاک در سطح استان کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست.

راستی با بیان اینکه همچنان افزایش دما را در سطح استان داریم گفت: با توجه‌ به روند افزایشی دما در سطح استان خطر گرمازدگی است و از همشهریان خواست از تردد در فضای باز و انجام فعالیت‌های سنگین در ساعات طولانی خودداری شود، قبل از تردد در جاده‌ها حتماً از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تأکید کرد: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و تاکید کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت: همچنین صبح امروز شهداد با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور و استان داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/بارانی


افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

منبع:آرمـان
? افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد