افزایش حس امنیت با اجرای طرح آرامش شهری | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی شهربابک از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان شهربابک حسن عبدلی با بیان اینکه سال‌هاست که موادمخدر به‌عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به […]



فرمانده انتظامی شهربابک از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان شهربابک حسن عبدلی با بیان اینکه سال‌هاست که موادمخدر به‌عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده‌است، گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک در راستای مبارزه با مواد مخدر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

 
وی افزود:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح آرامش پلیس مبارزه با موادمخدر با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مرحله اجرا درآمد که در این طرح از ابتدای سال جاری تعداد ۹۲ نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۱۵۵ نفر معتاد و ۳۶ منطقه و محله از لوث وجود آنها پاک‌سازی شد.
 
فرمانده انتظامی شهربابک با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها، بیان کرد: برخورد با پدید شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
 ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرحهای انتظامی یادآوری می‌شود تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است‌.

انتهای پیام/ شهربابک 


افزایش حس امنیت با اجرای طرح آرامش شهری

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? افزایش حس امنیت با اجرای طرح آرامش شهری