افتتاح ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی در کرمان در دهه فجر/ دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین داشته های بی پایان جمهوری اسلامی به جوانان است

علی زینی وند با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است که حدود ۵۰۰ پروژه اقتصادی، عمرانی و زیر بنایی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح شود، گفت: معتقدم دهه فجر می تواند فرصتی برای یک جنبش فراگیر به منظور تبیین داشته های بی پایان و جذاب جمهوری اسلامی به […]

علی زینی وند با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است که حدود ۵۰۰ پروژه اقتصادی، عمرانی و زیر بنایی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح شود، گفت: معتقدم دهه فجر می تواند فرصتی برای یک جنبش فراگیر به منظور تبیین داشته های بی پایان و جذاب جمهوری اسلامی به نسل جوان باشد.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی وند پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در محل مصلی امام علی علیه السلام ضمن گرامیداشت سالگرد جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد ورود بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران اسلامی گفت: در بهار پیروزی جمهوری اسلامی ایران، یاد شهدا به ویژه سپهبد شهید سلیمانی که پرورش یافته انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

استاندار کرمان ادامه داد: دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را گزارش دهیم؛ در این ایام در کنار جشن های مردمی و یادواره خانگی شهدا، برنامه های مدونی برای افتتاح و معرفی طرح ها، برنامه ریزی شده است که حدود ۵۰۰ پروژه اقتصادی، عمرانی و زیر بنایی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین دستاوردها نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد: در جمهوری اسلامی تلاش می کنیم که خود را ذیل تدابیر مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و مرجع قرار دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برکات نظام اسلامی چند گونه فکر کردن در این نظام است، عنوان کرد: در طول تاریخ بشریت کشوری پیدا نمی شود که مانند استقلال ایران اسلامی عمل کرده و پیش رفته باشد؛ چرا که استقلال ایران اسلامی عیان است.

زینی وند با اشاره مقوله آزادی در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: آزادی در این نظام همین بس که مقام معظم رهبری سال ها به تمامی دانشجویان تربیون می دهند و دانشجویان سخنان و انتقادات خود را بیان می کنند و ایشان پدرانه آنها را می پذیرند.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در زمینه اتحاد اسلامی، ادبیات قوی تولید کرده اند، تصریح کرد: دیدگاه نظام در خصوص اتحاد و اتحاد جهان اسلام، دیدگاه رهبری است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن، در انقلاب اسلامی عیان است، عنوان کرد: در کشورهای دنیا بر یک موضوع تمرکز گرا هستند و آن جنگ و امنیت است که به مردم واگذار نمی کنند اما در نظام جمهوری اسلامی امنیت و جنگ به مردم واگذار شد و یکی از لشکرهای کشور، لشکر ۴۱ ثارالله که پرورش دهنده فرمانده هان و شهدای بسیاری است، لشکر مردمی است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مردمی ترین جنگ، جنگ جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: اصل ساختار نظام خود مردم هستند و یا ساختارهایی هستند که به مردم کمک می کنند مانند بسیج که از خود مردم است.

زینی وند تأکید کرد: اگر الگو برداری از ساختار جمهوری اسلامی ایران نبود، جغرافیای اسلام، جغرافیایی دیگر بود.

استاندار کرمان با اشاره به وقوع سیل در مناطق جنوبی استان کرمان و با بیان اینکه ساختارهای انقلابی در جریان سیل درخشیدند، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده استان، برکات زیادی داشت و همچنین نهادهای مردمی و گروه های جهادی به کمک مردم در این سیل آمدند اما دیده نشدند.

وی با بیان اینکه اگر ساختارهای نظام را برای جوانان تبیین نکنیم، اتاق های فکر دشمن این ساختارها را زیر سوال می برند، ادامه داد: افراد در ساختار جمهوری اسلامی با همه زمینه هایی که دارد می توانند استعداد خود را شکل دهند؛ اگر می خواهید قهرمان، رئیس جمهور، نماینده مجلس و غیره شوید، ساختارهای جمهوری اسلامی ایران، راه ها را باز کرده است و نمونه آن را می توان سپهبد شهید سلیمانی معرفی کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر می خواهیم عارف شوید، در صحبت های عرفانی شهید سلیمانی خود را پیدا کنید؛ اگر می خواهید دیپلمات ورزیده ای باشید، خود را در گفتمان شهید سلیمانی پیدا کنید؛ اگر می خواهید کسی باشید که اطاعت پذیری محض از مقام معظم رهبری داشته باشید، می توانید این مهم را در رفتار شهید سلیمانی جستجو کنید.

زینی وند با بیان اینکه سردار سپهبد شهید سلیمانی، یک نمونه از ساختار جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: معتقدم دهه فجر می تواند فرصتی برای یک جنبش فراگیر به منظور تبیین داشته های بی پایان و جذاب جمهوری اسلامی به نسل جوان باشد و ما باید زمینه ای را فراهم کنیم تا همه از سرچشمه جوشان، با برکت و جذاب انقلاب اسلامی، ذیل گفتمان رهبری قرار گیرند.

انتهای پیام/م




افتتاح ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی در کرمان در دهه فجر/ دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین داشته های بی پایان جمهوری اسلامی به جوانان است

منبع:آرمـان
? افتتاح ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی در کرمان در دهه فجر/ دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین داشته های بی پایان جمهوری اسلامی به جوانان است