افتتاح ۲۶۰۰ واحد مسکن روستایی در استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از افتتاح ۲ هزار و ۶۵۷ واحد مسکن روستایی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: طی این هفته ۳۱ […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از افتتاح ۲ هزار و ۶۵۷ واحد مسکن روستایی در این هفته خبر داد و اظهار داشت: طی این هفته ۳۱ پروژه زیرسازی آسفالت و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان نیز در استان کرمان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به افتتاح ۳۱ طرح هادی در روستاهای استان همزمان با هفته دولت نیز اشاره کرد و افزود: طی یک‌سال گذشته ۵۳۰ پروژه طرح هادی در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به جزئیات افتتاحات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در هفته دولت، گفت: این پروژه‌ها شامل عملیات اجرایی ۱۷۴ هزار متر مربع زیرسازی آسفالت و جدول گذاری است.

محمدی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۲۰۰ پروژه شامل عملیات اجرایی زیرسازی، آسفالت، پیاده‌روسازی سنگ‌فرش معابر و جدول‌گذاری اجرا شده، افزود: این پروژه‌ها در هزار و ۹۳۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۹۱۰ میلیارد تومان در روستاهای استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری ۵۳۰ پروژه اجرای طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در ۴۰۰ روستای استان درحال اجرا است، گفت: این طرح‌ها شامل دو میلیون و ششصد هزار مترمربع  زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و سنگ فرش معابر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که در ۴۰۰ روستای استان اجرا شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




افتتاح ۲۶۰۰ واحد مسکن روستایی در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? افتتاح ۲۶۰۰ واحد مسکن روستایی در استان کرمان