افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان بم | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۳ پروژه عمرانی، ورزشی و … با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد. محمد برزنگ شامگاه ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات امام علی علیه السلام و توصیه‌های ایشان به والیان، خدمت خالصانه به مردم، تقویت تعامل و همدلی، […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۳ پروژه عمرانی، ورزشی و … با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

محمد برزنگ شامگاه ششم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات امام علی علیه السلام و توصیه‌های ایشان به والیان، خدمت خالصانه به مردم، تقویت تعامل و همدلی، رعایت تقوای الهی و تکریم مردم، پرهیز از تفرقه‌افکنی، ادای وظیفه و مسئولیت را مورد تأکید قرار داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را نعمت بزرگ الهی و پیام شهدا خواند که امروز در سایه امنیت کامل این مسیر برای خدمت بیشتر و رضایت الهی و مردم هموار است.

برزنگ در ادامه با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه‌های آموزش و پرورش، راه، شهرداری‌ها، دهیاری‌های شهرستان در هفته دولت امسال گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی، بیش از ۲۰۰۰ متر به فضاهای آموزشی شهرستان بم اضافه می‌شود که شامل ۲۰ کلاس درس در روستای قطب آباد، هنرستان پشترود و قادرآباد است.

فرماندار بم ضمن اشاره به ساخت ۷۰۰ مترمربع مراکز جامعه سلامت و تحویل ۷۰ دستکاه موتورسیکلت به خانه‌های بهداشت در هفته دولت امسال، در ادامه بیان کرد: فرودگاه بم نقطه قوتی برای منطقه است و بیش از ۳۰ سال از ساخت باند فرودگاه می‌گذرد و در این سال‌ها هیچ تعمیری انجام نشده و در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی و افزایش پهنای باند هزینه شده و به زودی به اتمام می‌رسد .

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از معضلات بم را کوچه‌ها و معابر خاکی دانست و افزود: بعد از زلزله سال ۱۳۸۲ خانه‌های بم ساخته شد اما کوچه و معابر خراب‌تر از قبل از زلزله بود که در سال جاری بیش از ۳۰۰ کوچه آسفالت شد و بیش از ۱۰۰۰ کوچه از زمان انتصاب بنده آسفالت شده است.

برزنگ با اشاره به اجرای ۸۰ درصدی پروژه فیبر نوری در بم اظهار کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه است و با بهره‌برداری، سرعت اینترنت چندین برابر خواهد شد.

فرماندار بم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گرمای بی سابقه تابستان امسال گفت: شهروندان کولرهای آبی را کنار گذاشته و در هر خانه یک یا چند اسپلیت نصب و استفاده می‌شود که همین امر باعث ناترازی برق است و در ماه‌های اخیر گرما باعث سوخت ترانزیستورها و قطعی برق در شهر شد و نارضایتی همشهریان را به همراه دارد بنابراین باید اولویت بندی را در نظر بگیریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: با افتتاح آب سد نساء به شهر بم و بروات در دولت سیزدهم که یک پروژه عظیم بود، توانستیم کل موتورپمپ‌ها را خاموش و در گرمای امسال از قطعی آب جلوگیری کنیم و اگر سد نسا کمک ما نبود، ما نمی‌توانستیم مشکل آب را حل کنیم.

برزنگ در پایان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۲ پروژه حوزه راهداری طی هفته دولت در شهرستان یادآور شد: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در بم وجود داشت که بعضاً از دوره فعالیت چهار دولت عبور کرده بودند اما در دولت سیزدهم به اتمام رسیده و یا در حال اجرا هستند.

انتهای پیام


افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان بم

منبع: ایـسنا
? افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان بم