افتتاح مرکز بوم‌گردی طرفه سپیدار سیرجان همزمان با هفته گردشگری | اخبار سیرجان

به گزارش «نذیر کرمان» یعقوبی‌پور، فرماندار سیرجان، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در سفر یک روزه معاون امور اقتصادی استانداری کرمان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به شهرستان سیرجان، برنامه‌های متعددی در راستای توسعه گردشگری این شهرستان در دستور کار قرار گرفت. وی در ادامه افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان […]


به گزارش «نذیر کرمان» یعقوبی‌پور، فرماندار سیرجان، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در سفر یک روزه معاون امور اقتصادی استانداری کرمان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به شهرستان سیرجان، برنامه‌های متعددی در راستای توسعه گردشگری این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به افتتاح موزه گلیم سیر جان، راه‌اندازی سامانه گردشگری سیرجان من،ایستگاه هوشمند دوچرخه سواری اشتراکی، برپایی نمایشگاه گلیم بازار و گذر گردشگری گلیم اشاره کرد. همچنین، نشست هم‌اندیشی برای تدوین طرح گردشگری سلامت نیز برگزار شد.

فرماندار سیرجان در خصوص افتتاح مرکز بوم‌گردی طرفه سپیدار در روستای باسفهرجان گفت: این واحد بوم‌گردی با حمایت صندوق کارآفرینی امید و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان تاکید کرد: این پروژه بخشی از تلاش‌های شهرستان برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.

The post افتتاح مرکز بوم‌گردی طرفه سپیدار سیرجان همزمان با هفته گردشگری appeared first on پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان.


افتتاح مرکز بوم‌گردی طرفه سپیدار سیرجان همزمان با هفته گردشگری

منبع: اخبار سیرجان
? افتتاح مرکز بوم‌گردی طرفه سپیدار سیرجان همزمان با هفته گردشگری