اعمال قانون ۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان از توقیف بیش از ۴۳ دستگاه خودرو و اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو به علت تخلفات حوزه پلاک وسایل نقلیه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛علی رضایی امروز ۳۱ تیرماه در این باره گفت: در راستای برخورد با خودروهای پلاک مخدوش از ابتدای سال […]



رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان از توقیف بیش از ۴۳ دستگاه خودرو و اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو به علت تخلفات حوزه پلاک وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛علی رضایی امروز ۳۱ تیرماه در این باره گفت: در راستای برخورد با خودروهای پلاک مخدوش از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ هزار و ۵۱ خودرو به علت مخدوش بودن و یا نداشتن پلاک جلو و عقب اعمال قانون و ۴۳ دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.
 

وی با اشاره به اینکه پلاک به‌منظور شناسایی وسایل نقلیه از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: پلاک وسایل نقلیه باید حتماً به‌صورت کامل دیده شود و ناخوانا بودن و دست‌کاری پلاک ممنوع است و هیچ توجیهی ندارد.
 
رئیس پلیس‌راه استان کرمان با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با تخلفات پلاک خاطر نشان کرد: فردی که با تغییر در ارقام پلاک، مرتکب تخلف می‌شود، مسئول همه تخلفات و جریمه‌های ارتکابی خود است و ضمن معرفی به مرجع قضایی، باید تمامی جریمه‌های صورت‌گرفته را پرداخت و رضایت مالک پلاک واقعی را نیز جلب کند.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/بارانی


اعمال قانون ۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش

منبع:آرمـان
? اعمال قانون ۱۰ هزار خودروی پلاک مخدوش