اعلام محدودیت تردد در مسیر پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در کرمان | خبر کرمان

کرمان- رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از محدودیت تردد در روز اربعین حسینی در محور کرمان به جوپار و بالعکس، به دلیل برگزاری پیاده‌ روی جاماندگان اربعین خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی صبح شنبه اظهار کرد: در روز یکشنبه ۴ شهریور ماه، به مناسبت اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان […]



کرمان- رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از محدودیت تردد در روز اربعین حسینی در محور کرمان به جوپار و بالعکس، به دلیل برگزاری پیاده‌ روی جاماندگان اربعین خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ علی رضایی صبح شنبه اظهار کرد: در روز یکشنبه ۴ شهریور ماه، به مناسبت اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در محور کرمان – جوپار و بالعکس، این مسیر از ساعت ۴ صبح تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این محدودیت ترافیکی، از کلیه شهروندان درخواست می‌شود برای تردد در این مسیر، از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رضایی بیان کرد: محور بافت – کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرامجرد به طور کامل مسدود شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین نگار به باغین و سپس کرمان استفاده کنند.

رضایی گفت: همچنین کمربندی جنوبی از سمت باغین به سمت جوپار و ماهان نیز مسدود است.

وی اظهار کرد: رانندگان از مسیر جایگزین جاده تهران، کمربندی بلوار امام، میدان سرآسیاب و محور کرمان – ماهان (جاده قدیم) استفاده کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: محور ماهان – جوپار از ورودی میدان ساعت نیز مسدود و جایگزین آن مسیر هفت باغ و کرمان – ماهان (جاده قدیم) است.

کد خبر ۶۲۰۵۲۳۸


اعلام محدودیت تردد در مسیر پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در کرمان

منبع: مــهر
? اعلام محدودیت تردد در مسیر پیاده‌ روی جاماندگان اربعین در کرمان