اعزام ۵۰ مددجوی بهزیستی سیرجان به کربلای معلی | خبر کرمان

کرمان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان گفت: ۵۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی سیرجان در قالب کاروان زیارتی به سفر کربلای معلی اعزام شدند. به گزارش نذیر کرمان، حسنعلی بردستانی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی مجموعه بهزیستی، اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله کربلای حسینی […]



کرمان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان گفت: ۵۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی سیرجان در قالب کاروان زیارتی به سفر کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش نذیر کرمان، حسنعلی بردستانی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی مجموعه بهزیستی، اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله کربلای حسینی و مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: این مهم در راستای گسترش شعائر فرهنگی و معنوی و ایجاد فضای آرامش روحی در بین جامعه مددجویان تحت حمایت، در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

بردستانی یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، پس از هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم، مددجویان تحت حمایت بهزیستی و مشتاقان زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی به این سفر معنوی و فرهنگی عزیمت کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان گفت: ۵۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی سیرجان در قالب کاروان زیارتی به صورت زمینی از طریق مرز شلمچه به این سفر زیارتی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی این سفر زائران حسینی به مدت یک هفته ضمن شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین، از برنامه‌های اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات بهرمنده می‌شوند.

کد خبر ۶۲۰۲۷۴۷


اعزام ۵۰ مددجوی بهزیستی سیرجان به کربلای معلی

منبع: مــهر
? اعزام ۵۰ مددجوی بهزیستی سیرجان به کربلای معلی