اعزام ۳۰ هزار زائر کرمانی به شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كرمان گفت: ۳۰ هزار زائر کرمانی در قالب ۹۶۵ سفر به‌وسیله ناوگان مسافربری جاده‌ای از ابتدای ماه صفر به مرز اعزام شده‌اند.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» علی عبدالهی گفت: بخش اعظم سفرهای اربعین با ناوگان مسافربری عمومی برون شهری از مبداء شهرهای کرمان، […]



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كرمان گفت: ۳۰ هزار زائر کرمانی در قالب ۹۶۵ سفر به‌وسیله ناوگان مسافربری جاده‌ای از ابتدای ماه صفر به مرز اعزام شده‌اند. 

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» علی عبدالهی گفت: بخش اعظم سفرهای اربعین با ناوگان مسافربری عمومی برون شهری از مبداء شهرهای کرمان، سیرجان، زرند، بم، رفسنجان و شهربابک به مقصد شلمچه و بخش کم‌تر آن به مرز مهران اعزام شده است. 

وی ادامه داد: از روز پایانی مردادماه، اعزام از مبادی استان کرمان به مرزهای هدف‌ کاهش یافت و با اعلام اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مرزهای شلمچه و مهران مبنی بر تقاضای بالای زائران برای بازگشت، روزانه حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت تقریباً یک‌سر خالی به سمت مرزهای کشور عراق اعزام‌ شد که امروز این آمار به ۸۰ دستگاه رسید. 

عبداللهی افزود: هم‌زمان با آغاز طرح اربعین، انجام سرویس‌های دربستی برای ناوگان مسافربری جاده‌ای استان ممنوع اعلام شد و مانند روال گذشته تاکید ما به شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان بر اولویت قراردادن ایمنی سفرها بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در پایان با اشاره به برگزاری منظم جلسات استانی ستاد اربعین، از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار، معاونان استانداری، فرماندهی انتظامی و سایر مدیران دستگاه‌های عضو ستاد اربعین استان که یاری‌گر بخش حمل و نقل جاده‌ای استان بودند، تشکر و قدردانی کرد.   

انتهای خبر/ طهماسبی


اعزام ۳۰ هزار زائر کرمانی به شلمچه

منبع:آرمـان
? اعزام ۳۰ هزار زائر کرمانی به شلمچه