اعزام روزانه ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و مهران از استان کرمان برای بازگشت زائران اربعین | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: حجم بالای زائران در مرزها برای بازگشت به استان موجب شده است روزانه حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس برون شهری را به‌صورت یکسر خالی به مرزهای شلمچه و مهران از مبدأ استان کرمان اعزام کنیم. علی عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های این […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: حجم بالای زائران در مرزها برای بازگشت به استان موجب شده است روزانه حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس برون شهری را به‌صورت یکسر خالی به مرزهای شلمچه و مهران از مبدأ استان کرمان اعزام کنیم.

علی عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های این اداره کل از ابتدای طرح در مرز شلمچه مستقر شده‌اند و بر روند بازگشت زائران نظارت دقیق دارند لذا با توجه به ارتباط مستمر با اکیپ‌های مذکور سعی وافری در تسریع برگشت زائران خواهیم داشت.

به گفته وی، تراکم زائران در مرزها طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد و در صورت کمبود ناوگان عمومی تحت اختیار شرکت‌های مسافربری، از ظرفیت ناوگان معادن استان استفاده می‌کنیم.  

طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان، ۳۰ هزار زائر کرمانی در قالب ۹۶۵ سفر بوسیله ناوگان مسافربری جاده‌ای از اول ماه صفر تا روز گذشته به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

« بخش اعظم سفرهای اربعین با ناوگان مسافربری عمومی برون شهری از مبدأ شهرهای کرمان، سیرجان، زرند، بم، رفسنجان و شهربابک به مقصد شلمچه و بخش کمتر آن به مرز مهران اعزام شده است.» این مطلب بخش پایانی سخنان عبداللهی بود.

انتهای پیام


اعزام روزانه ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و مهران از استان کرمان برای بازگشت زائران اربعین

منبع: ایـسنا
? اعزام روزانه ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و مهران از استان کرمان برای بازگشت زائران اربعین