اعزام دانش‌آموزان راینی به اردوی راهیان نور

امام جمعه راین از اعزام دانش‌آموزان راینی به اردوی راهیان نور خبر داد. حجت‌الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه راین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ گفت: ۳۸ نفر از دانش‌آموزان پسر راینی در مراسمی و با بدرقه مسئولان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.  امام جمعه راین افزود: این اردو با هدف آشنایی […]

امام جمعه راین از اعزام دانش‌آموزان راینی به اردوی راهیان نور خبر داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه راین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ گفت: ۳۸ نفر از دانش‌آموزان پسر راینی در مراسمی و با بدرقه مسئولان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 امام جمعه راین افزود: این اردو با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در طی سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان هستیم و در مقاطع مختلف شاهد اعزام گسترده دانش‌آموزان و دانشگاهیان هستیم که این نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در بین جوانان دارد.  

امام جمعه راین از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌ عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند و پیام رسان خون شهداء باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور که از محل گلزار شهدا برگزار شد، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده دانش آموزان حضور داشتند. 

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




اعزام دانش‌آموزان راینی به اردوی راهیان نور

منبع:آرمـان
? اعزام دانش‌آموزان راینی به اردوی راهیان نور