استیصال صهیونیست‌ها با شهید کردن اسماعیل هنیه

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت شهید هنیه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام داده است، نشان می‌دهد که مستأصل شده، کارد به استخوان رسیده و چیزی از عمر این رژیم باقی‌نمانده است. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت شهید هنیه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام داده است، نشان می‌دهد که مستأصل شده، کارد به استخوان رسیده و چیزی از عمر این رژیم باقی‌نمانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی گفت: روز گذشته در مراسم باشکوه تحلیف رئیس جمهور کشورمان شاهد قیام یکپارچه مسئولان بر علیه رژیم صهیونیستی، بودیم و مشخص بود کینه دشمن و ضربه‌هایی که خورده، خیلی است و از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهادت شهید هنیه در خاک ایران نشان‌دهنده این است که مرکز اصلی محور مقاومت، ایران است و جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی مقاومت در میان دولت‌هایی که در دنیا ادعای استقلال دارند، پشت جریان مقاومت است.

وی بیان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدام خطرناکی زده است، یقیناً برای این رژیم بسیار پیامدهای جدی خواهد داشت؛ رژیم صهیونیستی تجربه کرده است در جریان حمله به کنسولگری ایران در سوریه ضربه شصتی که دریافت کرد بسیار سنگین بود و بعد از آن سکوت کرد.

شیخ‌بهایی افزود: اینکه رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام داده است، نشان می‌دهد که مستأصل شده، کارد به استخوان رسیده و چیزی از عمر این رژیم باقی‌نمانده است؛ بنابراین این حرکت، اقدامی مذبوحانه است و نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مطمئن شده که به زوال و نابودی رسیده است و یقیناً پاسخ دندان‌شکنی را دریافت خواهد کرد و چه بسا پایان عمر رژیم صهیوینستی باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما از شهادت نمی‌ترسیم، مرگ حق است و چه بهتر که این مرگ، شهادت در راه خداوند باشد، عنوان کرد: تعداد زیادی از خانواده شهید اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند و حتی برخی اوقات شهادت هم‌زمان چند نفر از اعضای خانواده ایشان را که می‌دادند، حالات وی را می‌دیدیم.

وی تصریح کرد: حفظ و دفاع از اسلام و کیان کشورهای اسلامی جز به دادن خون میسر نیست و رسیدن به صلاح، عدالت، استقرار جبهه حق در عالم جز با فرو رفتن در امواج خون میسر نیست و خوشا به‌حال آنانی که در این مسیر خالصانه می‌جنگند و به‌شهادت می‌رسند.

شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال، شهادت را منشأ خیرات قرار دهد تا شاهد روزی باشیم که رژیم منحوس صهیونیستی زائل و نابود شده باشد و در قدس شریف به امامت رهبر معظم انقلاب نماز بخوانیم و کشور یکپارچه اسلامی تشکیل شود و تمام محور مقاومت یک کشور و نظام شود تا آینده سیاه استکبار جهانی را رقم بزند.

انتهای خبر/م
 


استیصال صهیونیست‌ها با شهید کردن اسماعیل هنیه

منبع:آرمـان
? استیصال صهیونیست‌ها با شهید کردن اسماعیل هنیه