استقبال از اهدا خون در بافت

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بافت گفت: هر واحد خون اهدایی می‌تواند جان سه نفر را نجات دهد. با اهدای خون، زندگی ببخشید. سعدالله رجبی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ گفت: هدف اصلی ما از این اقدام، تسهیل دسترسی مردم به خدمات انتقال خون و افزایش میزان اهدای خون […]



رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بافت گفت: هر واحد خون اهدایی می‌تواند جان سه نفر را نجات دهد. با اهدای خون، زندگی ببخشید.

سعدالله رجبی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ گفت: هدف اصلی ما از این اقدام، تسهیل دسترسی مردم به خدمات انتقال خون و افزایش میزان اهدای خون در شهرستان است و با توجه‌ به نیاز مبرم به خون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، این اقدام می‌تواند کمک بزرگی به بیماران نیازمند باشد.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بافت افزود: ما از طریق رسانه‌های محلی، شبکه‌های اجتماعی و پوسترها در سطح شهر، مردم را از حضور تیم سیار انتقال خون مطلع کرده‌ایم، همچنین با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام شده است.
 
رجبی‌پور همچنین به برنامه‌های آینده اشاره کرد و گفت: در صورت استقبال خوب مردم و افزایش نیاز به خون، برنامه داریم تا تعداد روزهای حضور تیم سیار را افزایش دهیم.
 
وی تأکید کرد: این تیم به‌صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ در این درمانگاه حضور خواهد داشت و هر واحد خون اهدایی می‌تواند جان سه نفر را نجات دهد. با اهدای خون، زندگی ببخشید.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بافت ضمن دعوت از مردم شهرستان بافت برای دعوت به اهدای خون برای نجات بیماران نیازمند خاطرنشان کرد: این اقدام جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بافت با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم و مسئولان محلی مواجه شده است و امید می‌رود که با افزایش آگاهی و مشارکت عمومی، نیازهای خونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به‌طور کامل تأمین شود.

انتهای خبر/بارانی


استقبال از اهدا خون در بافت

منبع:آرمـان
? استقبال از اهدا خون در بافت