از ھر ۲۰ مجروح تصادفات رانندگی یک نفر معلول می شود

فت فتو/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: متاسفانه از ھر ۲۰ مجروح سوانح رانندگی یک نفر معلول و از چرخه کار خارج می شود . سرهنگ”علی رضایی” امروز ۱۸ آبان ماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ارزوئیه بیان کرد: در استان کرمان بر اثر وقوع سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۹ […]

فت فتو/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: متاسفانه از ھر ۲۰ مجروح سوانح رانندگی یک نفر معلول و از
چرخه کار خارج می شود .

سرهنگ”علی رضایی” امروز ۱۸ آبان ماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ارزوئیه بیان کرد: در استان کرمان بر اثر وقوع سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۹ نفر جان خود را از دست داده و ۲۶۵۸ نفر مجروح شده اند.

وی افزود: ۷۰ درصد از کسانی که در تصادفات جان خود را از دست می دهند اقشار جوان بوده که به نوعی بهترین سرمایه انسانی جامعه محسوب می شدند اما بی احتیاطی در رانندگی سبب از دست رفتن  این سرمایه می شود.

رضایی گفت: از ھر ۲۰ مجروح سوانح رانندگی، یک نفر نیز معلول شده و از  چرخه کار خارج می شود و ھزینه ھای جبران ناپذیر مالی و معنوی را بر دوش خانواده و جامعه می گذارد.

رییس پلیس راه استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشخص شدن سهم دستگاه ھا در تصادفات، اظهار کرد: بیش از ۳۰ دستگاھی که در پیشگیری از سوانح رانندگی نقش دارند باید با اھتمام بیشتری اقدامات خود را به مرحله اجرا بگذارند.

وی افزود: شهرستان ارزوئیه به دلیل وجود معادن و واقع شدن در مسیر تردد کرمان به ھرمزگان و قطب کشاورزی، شاھد تردد ادوات و تجھیزات کشاورزی، کامیون ھا، موتورسیکلت ھا،  مسافران و عابران پیاده در تمامی محورھای شھرستان است.

رضایی با اشاره به فاصله نزدیک و تردد روزانه کارمندان ادارات این شهرستان به شهرستان بافت، بیان  کرد: روسای ادارات که اعضای شورای ترافیک ھستند باید ابتدا در میان خانواده و کارمندان تحت امر خود به خصوص کارمندانی که روزانه در حال تردد به شهرستان ھمجوار ھستند، موضوعات فرھنگ سازی ترافیکی را نهادینه کنند تا شاھد سوانح رانندگی نباشیم.

انتهای پیام




از ھر ۲۰ مجروح تصادفات رانندگی یک نفر معلول می شود

منبع:ایـسنا
? از ھر ۲۰ مجروح تصادفات رانندگی یک نفر معلول می شود