اختصاص روزانه ۸۰ اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین به کرمان | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت:«حجم بالای زائران در مرزها برای بازگشت به استان موجب شده روزانه حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس برون‌شهری از مبدأ استان کرمان به‌صورت یکسر خالی به مرزهای شلمچه و مهران اعزام شود». علی عبداللهی با اشاره به استقرار اکیپ‌های اداره‌کل راهداری در مرز شلمچه […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت:«حجم بالای زائران در مرزها برای بازگشت به استان موجب شده روزانه حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس برون‌شهری از مبدأ استان کرمان به‌صورت یکسر خالی به مرزهای شلمچه و مهران اعزام شود».

علی عبداللهی با اشاره به استقرار اکیپ‌های اداره‌کل راهداری در مرز شلمچه و تلاش برای تسریع برگشت زائران افزود:«تراکم زائران در مرزها طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد و در صورت کمبود ناوگان عمومی تحت اختیار شرکت‌های مسافربری،از ظرفیت ناوگان معادن استان استفاده خواهد شد». 

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی بیان کرد:«۳۰ هزار زائر کرمانی در قالب ۹۶۵ سفر به‌وسیلۀ ناوگان مسافربری جاده‌ای از اول ماه صفر تا دئم شهریورماه به مرز شلمچه اعزام شده‌اند».

عبداللهی خاطرنشان کرد:«بخش اعظم سفرهای اربعین با ناوگان مسافربری عمومی برون‌شهری از مبدأ شهرهای کرمان،سیرجان،زرند،بم،رفسنجان و شهربابک به مقصد شلمچه و بخش کمتر آن به مرز مهران اعزام شده است». /پ




اختصاص روزانه ۸۰ اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین به کرمان

منبع:خبر کرمان
?اختصاص روزانه ۸۰ اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین به کرمان :اخبار استان کرمان – اقتصادی