احداث ۲ باب نمازخانه بین‌راهی در کرمان

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از احداث دو باب نمازخانه بین‌راهی جدید در جاده‌های شمال استان کرمان خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی راهداری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام مجتبی ناصری در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی […]



رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از احداث دو باب نمازخانه بین‌راهی جدید در جاده‌های شمال استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی راهداری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام مجتبی ناصری در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دو باب نمازخانه جدید با اعتبار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال‌های قبل تعداد سه باب نمازخانه با تیپ واحد در جوار راهدارخانه‌های ماهان، راور و بافت احداث و به بهره‌برداری رسیده است لذا با توجه به نیاز مبرم محور راور به دیهوک، مسیر تردد زائران حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام، یکی از این نمازخانه‌ها حدفاصل شهرستان راور و دیهوک احداث خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این دیدار به اهمیت نگه‌داری و رسیدگی به نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و افزود: بیابانی بودن استان و برخی مسیرهای طولانی نیازمند توجه بیش‌تر به بهداشت نمازخانه‌ها و نگه‌داری مستمر آن‌هاست.

علی عبداللهی مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده استان کرمان نیز در این دیدار با بیان گزارشی از وضعیت نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی تحت نظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، تعداد مجتمع‌های استان را ۵۸ باب دانست و گفت: احداث نمازخانه در مسیر راور به سمت دیهوک حدود ۳۰۰ کیلومتر منطقه کویری محسوب می‌شود و احداث نمازخانه در این محور لازم و ضروری است.

شایان ذکر است؛ رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری کشور در سفر یک روزه خود به کرمان، پس از بازدید از نمازخانه بین راهی گردنه خراسانی، بازدید از نمازخانه اداره‌کل و مرکز مدیریت راه‌های استان، با امام جمعه کرمان دیدار کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی


احداث ۲ باب نمازخانه بین‌راهی در کرمان

منبع:آرمـان
? احداث ۲ باب نمازخانه بین‌راهی در کرمان