اجرای طرح یاوران ولایت در استان کرمان باهدف ترویج فرهنگ بسیجی

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم افتتاح طرح یاوران ولایت در استان کرمان، زمینه مناسبی برای ترویج بیشتر فرهنگ بسیجی فراهم کند. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز به کار طرح یاوران ولایت و در ارتباطی مجازی با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش و […]



کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم افتتاح طرح یاوران ولایت در استان کرمان، زمینه مناسبی برای ترویج بیشتر فرهنگ بسیجی فراهم کند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز به کار طرح یاوران ولایت و در ارتباطی مجازی با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش و مسئولان بسیج دانش آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، اظهار کرد: وجود بسیج و نیاز به آن ضروری است.

رضایی ادامه داد: گسترش فرهنگ بسیجی مؤثرترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و امیدواریم افتتاح این طرح، زمینه مناسبی برای ترویج بیشتر فرهنگ بسیجی فراهم کند.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه بسیج شجره طیبه است، افزود: بسیج در انقلاب رشد کرده است و شاهد ثمرات آن در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و معنوی هستیم.

رضایی بیان کرد: ایجاد جبهه‌های مقاومت در کشورهای مسلمان و همسایه برگرفته از فرهنگ و اعتقادات بسیجی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آنچه انقلاب ما را از سایر انقلاب‌های دنیا متمایز می‌کند، اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه نظام ما مردم پایه و مردم محور است، تصریح کرد: نوجوانان و جوانانی که در بسیج فعالیت می‌کنند، دارای اعتقادات مذهبی قوی هستند.

رضایی تاکید کرد: جنگ ما با تکیه بر معنویت‌ها پیروز شد و چنانچه اندیشه ناب بسیجی باقی بماند پایه‌های نظام محکم‌تر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: اگر از فرهنگ بسیجی فاصله بگیریم زمان زوال ما فرا می‌رسد.

رضایی با اشاره به اینکه کار بسیج را باید برای خداوند انجام دهیم، تاکید کرد: هر چه در توان داریم باید برای تعمیق و گسترش فرهنگ بسیج به کار گیریم.

یادآوری می‌شود: مراسم آغاز به کار طرح یاوران ولایت با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و…در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

کد خبر ۶۱۷۳۳۵۴


اجرای طرح یاوران ولایت در استان کرمان باهدف ترویج فرهنگ بسیجی

منبع: مــهر
? اجرای طرح یاوران ولایت در استان کرمان باهدف ترویج فرهنگ بسیجی