اجرای برنامه‌های تربیتی موکب «بچه‌های حاج قاسم» در کربلا

طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، از فعالیت موکب «کودکستان بچه‌های حاج قاسم» در ورودی کربلا خبر داد و گفت: این موکب ویژه کودکان است و کار خود را ۲۵ مردادماه آغاز کرده و تا یک روز پس از اربعین هم فعال است. وی با […]


طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، از فعالیت موکب «کودکستان بچه‌های حاج قاسم» در ورودی کربلا خبر داد و گفت: این موکب ویژه کودکان است و کار خود را ۲۵ مردادماه آغاز کرده و تا یک روز پس از اربعین هم فعال است.

وی با اشاره به موکب‌هایی که از سوی این معاونت در ایام مختلف سال مانند ۲۲ بهمن، روز قدس، غدیر و… ویژه کودکان در کرمان برپا می‌شود، افزود: به دلیل استقبال همکاران برای فعالیت در این موکب‌ها، تصمیم گرفتیم امسال در ورودی کربلا هم یک موکب راه‌اندازی کنیم تا والدینی که به کربلا می‌رسند کودکان خود را به موکب سپرده و به زیارت بروند.

زحمتکش با تأکید بر اینکه این موکب با کمک‌های مردمی و مراکز غیردولتی راه‌اندازی شده، اظهار کرد: روزانه تقریبا ۵ نفر مربی از ساعت ۸ تا ۲۰ در موکب فعال هستند و برنامه صرفاً نگهداری نیست بلکه برنامه‌های تربیتی، آشنایی با امام حسین(ع)، قصه‌گویی، بازی و… اجرا می‌شود.

انتهای پیام


اجرای برنامه‌های تربیتی موکب «بچه‌های حاج قاسم» در کربلا

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اجرای برنامه‌های تربیتی موکب «بچه‌های حاج قاسم» در کربلا