ابرقدرت‌های جهان متوجه قدرت ایران هستند

جانشین گردان ۴۱۸ حضرت ابوالفضل در دوران دفاع مقدس گفت: زمانی ما در دنیا هیچ یاوری نداشتیم همه بر علیه ما بودند اما اکنون ابر قدرت‌های دنیا همچون چین و روسیه خدمت ولی فقیه ما می‌رسند، این قدرت را همه درک کرده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عصر امروز یادواره شهید مجید […]



جانشین گردان ۴۱۸ حضرت ابوالفضل در دوران دفاع مقدس گفت: زمانی ما در دنیا هیچ یاوری نداشتیم همه بر علیه ما بودند اما اکنون ابر قدرت‌های دنیا همچون چین و روسیه خدمت ولی فقیه ما می‌رسند، این قدرت را همه درک کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» عصر امروز یادواره شهید مجید زینلی در بیت‌الزهرا موقوفه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم اسماعیلی جانشین گردان ۴۱۸ حضرت ابوالفضل لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس بیان کرد:دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ بود، دانشگاهی که مرد پرورش می‌داد.

وی ادامه داد: آدم‌های معمولی و تمامی اقشار جامعه در فضای معنوی رزمندگان قرار می‌گرفتند رستم‌هایی می‌شدند که هفت‌خوان‌ها را طی می‌کردند و راه عشق را می‌پیمودند.

اسماعیلی تاکید کرد: زمانی ما در دنیا هیچ یاوری نداشتیم همه بر علیه ما بودند اما اکنون جمهوری اسلامی ایران به جای رسیده که ابر قدرت‌های دنیا همچون چین و روسیه خدمت ولی فقیه ما می‌رسند، این قدرت را همه درک کرده‌اند.

جانشین گردان ۴۱۸ حضرت ابوالفضل لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس توضیح داد: اگرچه اکنون دشمن بعضی خاک‌ریزها را گرفته است اما اصل نظام پا برجاست  و ما ان‌شاءالله به گفته امام راحل سنگرهای جهانی را فتح کنیم و این محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا خون‌شان را دادند تا مملکت، دین حجاب و تقوا بماند، هرچه وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم مملو است از این سفارش‌ها و ما موظف هستیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.

اسماعیلی توضیح داد: آمریکا با گرفتن همسایه‌های تلاش کرد تا ما را در تنگنا قرار دهد اما شهید حاج قاسم سلیمانی، بدون لشکر، بدون گردان، بدون بسیجی و ارتشی در عراق و سوریه با نیروهای خود آن کشورها، لشکرهای آن‌ها را احیا کرد و منطقه را با معجزه بزرگ از دست آمریکا و داعش دست‌نشانده آن‌ها پاک کرد.

جانشین گردان ۴۱۸ حضرت ابوالفضل لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس با اشاره به این‌گه اکنون یمن پیکان اصلی جهان اسلامی در مقابل ثروتمند ترین کشور های جهان است، گفت: طوفان الاقصی نشان داد که چه‌طور می‌توان با دست خالی کارهای بزرگ انجام داد، دنیا در حال تحول بزرگ است.

وی تاکید کرد: اکنون همه دنیا می‌دانند که اسرائيل چه جنایتی می‌کند، دنیا تا همیشه پای فلسطین مانده است، جنگ سختی بین حق و باطل است.

انتهای خبر/ پسند


ابرقدرت‌های جهان متوجه قدرت ایران هستند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ابرقدرت‌های جهان متوجه قدرت ایران هستند