آمریکا مصداق اَتم استکبار است/ علمای ما در طول تاریخ هیچگاه زیر بار زور و ظلم نرفته اند

حسین انجم شعاع گفت: آمریکا، مصداق اَتم استکبار است و همان گونه که شاهد هستیم این دولت تلاش می کند که بر تمام دنیا در جهت منافع و سیاست های خود مسلط باشد. به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه […]

حسین انجم شعاع گفت: آمریکا، مصداق اَتم استکبار است و همان گونه که شاهد هستیم این دولت تلاش می کند که بر تمام دنیا در جهت منافع و سیاست های خود مسلط باشد.

به گزارش فت فتو؛ حسین انجم شعاع صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: سیزدهم آبان ماه، یکی از روزهای مهم، سرنوشت ساز و پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی است از این حیث که سه اتفاق مهم در ابن رور افتاده که این اتفاقات در راستای استکبار ستیزی بوده است.

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: سیزده آبان ماه سال ۱۳۴۳ امام راحل تبعید شدند و این اقدام، شروع نهضت اسلامی بود؛ سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷، تعدادی از دانش آموزان به دست رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از دانشجویان و مردم سفارت آمریکا و لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

وی بیان کرد: با گذشت بیش از چهل سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تثبیت و قدرتمند شده است، شاهد هستیم که آمریکا در کشورمان سفارت ندارد و از هر طریقی برای ضربه زدن و از بین بردن نظام اسلامی اقدام می کند.

انجم شعاع با طرح این سوال که چرا باید با استکبار جهانی و آمریکا مبارزه کنید، تصریح کرد: آمریکا، مصداق اَتم استکبار است و همان گونه که شاهد هستیم این دولت تلاش می کند که بر تمام دنیا در جهت منافع و سیاست های خود مسلط باشد.

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در آموزه های دینی ما مبارزه با استکبار جهانی آمده است، عنوان کرد: علمای ما در طول تاریخ هیچ گاه زیر بار زور و ظلم نرفته اند و امام راحل در بیاناتی فرموده اند” راه سازش با استکبار را بلد هستیم ولی این سازش خیانت به ملت است”.

وی ابراز کرد: ما بیش از چهل و سه سال است که با استکبار مبارزه کرده ایم و آمریکا روز به روز ضعیف تر شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر شده است و ما هر چه بیشتر پیش می رویم، دشمنی، دشمنان و استکبار جهانی با ما بیشتر می شود؛ همان گونه که سرنخ بسیاری از اتفاقات در روزهای اخیر آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی است.

انجم شعاع خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان ماه فرصتی است که ما می توانیم در جهت مبارزه با استکبار جهانی کارهای متعدد انجام دهیم تا اقدامات استکبار جهانی را به نسل نوجوان و جوان امروز منتقل کنیم.

انتهای پیام/م




آمریکا مصداق اَتم استکبار است/ علمای ما در طول تاریخ هیچگاه زیر بار زور و ظلم نرفته اند

منبع:آرمـان
? آمریکا مصداق اَتم استکبار است/ علمای ما در طول تاریخ هیچگاه زیر بار زور و ظلم نرفته اند