آمادگی نمایندگان برای همکاری با رئیس جمهور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در راستای اطاعت از فرامین رهبر انقلاب، همکاری و ‌تعامل با رئیس جمهور منتخب را در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بر خود فرض می‌دارند. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب […]



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در راستای اطاعت از فرامین رهبر انقلاب، همکاری و ‌تعامل با رئیس جمهور منتخب را در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بر خود فرض می‌دارند.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب بیان داشتند موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است، گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند مسئولیت مشترک رئیس جمهور منتخب و مجلس تشکیل دولت کارآمد، متدین و انقلابی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب در این دیدار به  هشت نکته مهم از جمله ضرورت پاسخگویی مجلس، تعامل سازنده مجلس و دولت جدید، شنیده شدن صدای واحد از ارکان کشور در مسائل مهم، حاکمیت اخلاق در مباحثات مجلس و دیگر فعالیت‌های نمایندگان، بایدها و نبایدهای قانون‌گذاری، نظارت بدون افراط و تفریط، فعالیت مؤثر هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان و حضور جدی مجلس در مسایل جهانی و سیاست خارجی تأکید داشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این مهم اشاره داشتند که با احساس مسئولیت مشترک رئیس جمهور منتخب و مجلس، کابینه‌ای متشکل از افراد مؤمن، کارآمد، انقلابی، امیدوار به آینده، مشهور به پاکدستی و صداقت جریان امور کشور را در دست بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در راستای اطلاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، همکاری و ‌تعامل با رئیس جمهور منتخب را در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بر خود فرض می‌دارند و آمادگی خود را جهت به‌اجرا درآوردن فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کند و بر این مهم اهتمام دارد تا صدای واحدی از تمامی ارکان نظام شنیده شود.

انتهای خبر/م
 


آمادگی نمایندگان برای همکاری با رئیس جمهور

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آمادگی نمایندگان برای همکاری با رئیس جمهور