آغاز فروش بلیط قطار مسافری فوق‌العاده اربعین در کرمان | خبر کرمان

کرمان – مدیرکل راه‌آهن کرمان اعلام کرد: فروش بلیط قطار مسافری فوق‌العاده اربعین حسینی (ع) از ایستگاه راه آهن مرکز این استان به مقصد خرمشهر و برعکس از امروز (یکشنبه) آغاز شده است. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن کرمان، مجید ارجونی با اعلام این خبر افزود: زائران […]



کرمان – مدیرکل راه‌آهن کرمان اعلام کرد: فروش بلیط قطار مسافری فوق‌العاده اربعین حسینی (ع) از ایستگاه راه آهن مرکز این استان به مقصد خرمشهر و برعکس از امروز (یکشنبه) آغاز شده است.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن کرمان، مجید ارجونی با اعلام این خبر افزود: زائران استان کرمان که در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین تقاضای سفر با قطار را داشته‌اند و همچنین سایر متقاضیان می‌تواند از امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی اظهار داشت: فروش بلیط تا ساعت ۲۱ امشب و همچنین فردا دوشنبه از طریق مراکز مجاز فروش، دفتر فروش بلیط مستقر در ایستگاه راه آهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان و ایستگاه راه آهن شهید حسن زاده شهرستان زرند انجام می‌شود.

مدیرکل راه آهن کرمان خاطرنشان کرد: این قطار با ظرفیت ۵۲۰ نفر و با سازمان چهار و ۶ تخته ساعت ۱۶:۱۵ فردا (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) کرمان را به مقصد خرمشهر ترک و دوشنبه (پنجم شهریور ماه) از خرمشهر به سمت کرمان حرکت می‌کند.

کد خبر ۶۱۹۹۷۹۷


آغاز فروش بلیط قطار مسافری فوق‌العاده اربعین در کرمان

منبع: مــهر
? آغاز فروش بلیط قطار مسافری فوق‌العاده اربعین در کرمان