آرامش امروز از جان‌فشانی‌های آزادگان است | اخبار استان کرمان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهنوج گفت: آسایش و آرامشی که امروز داریم از جان‌فشانی‌های آزادگان و رزمندگانی است که با تمام وجود از مرزهای عزت و شرف دفاع کردند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه‌خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز به بهانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت این واقعه تاریخی و […]


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهنوج گفت: آسایش و آرامشی که امروز داریم از جان‌فشانی‌های آزادگان و رزمندگانی است که با تمام وجود از مرزهای عزت و شرف دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه‌خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز به بهانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت این واقعه تاریخی و تجلیل  از آزادگان همیشه سرافراز کهنوجی با حضور احمدعلی آزاد‌وار  معاون مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان، مسافری رئیس بنیاد شهید، و جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت.

هدایت‌الله مسافری گفت: آن چه که دوران اسارت را برای آزادگان سرافراز ما در زندان‌های عراق قابل تحمل می‌کرد یادآوری مصائب اهل بیت بود.

مسافری با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی، رزمندگان عزیز ما در لبیک به حضرت امام‌‌ (ره) برای دفاع از میهن عزیزمان جان‌فشانی کردند، خاطرنشان کرد : عده‌ای از رزمندگان‌ دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل رسیدند، عده‌ای به افتخار جانبازی و عده‌ای هم به اسارت درآمدند.

وی بیان کرد:  آزادگان همیشه سرافراز در زندان‌های رژیم بعث مرارت‌ها و سختی‌های فراوانی را تحمل کردند اما به خاطر اسلام، انقلاب و  ولایت خم به ابرو نیاوردند.

وی ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامشی که ما امروز داریم از جان‌فشانی‌های آزادگان و رزمندگانی  است که با تمام وجود  از مرزهای عزت و شرف  دفاع نمودند و اجازه ندادند دشمنان و بدخواهان یک وجب از خاک کشور ما را اشغال کنند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از آزادگان سرافراز تجلیل شد.

انتهای خبر/پ


آرامش امروز از جان‌فشانی‌های آزادگان است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آرامش امروز از جان‌فشانی‌های آزادگان است